Loading...
> Se fler resultat

Eftermarknad

 

Vårt mål är att alla våra kunder ska vara nöjda med affären som helhet och sin nya trappa i synnerhet. Men ibland blir det tyvärr fel. Fel mått, transportskador eller ett tillverkningsmässigt fel av något slag.

Om du inte köper montagetjänsten av oss eller av någon av våra certifierade montörer, så finns det några enkla sätt att förebygga och undvika fel och i slutändan en reklamation.

Läs och följ hanteringsanvisningen.

Följ montageanvisningen.
Den följer alltid med i leveransen men vill du få en förhandstitt så hittar du dem här.

Montagerapporten och besiktning av trappa
Rapporten är en checklista för montören. Vi rekommenderar alltid att man tar hjälp av någon av våra certifierade montörer (kontaktuppgifter till dessa hittar ni under fliken Återförsäljare). Men oavsett vem som monterar så är montagerapporten en bra hjälp när det gäller att komma ihåg allt som kan göra att ni slipper framtida problem med trappan. Här hittar du också dokumentet Besiktning trappa som är en checklista eller en åtgärdsplan för efterkontroll och besiktning av våra trappor.

Följ alltid skötselråden för just din trappa! Detta dokument finns också alltid med i din trappleverans.

Skulle det ändå uppstå ett problem som måste reklameras så gör du det genom att fylla i formuläret under länken Reklamation till vänster. Fyll i fälten så noggrant som möjligt. Du gör det med fördel via mobilen eftersom vi, när det är en synlig skada, kräver att bild bifogas.

DRÖMTRAPPOR AB, 935 32  NORSJÖ. TEL +46 (0)918-258 00  kundservice@dromtrappor.se